/
Soluția IDS pentru e-Factura

Soluția IDS pentru e-Factura

e-Factura îți bate la ușă. Ești pregătit?

CE TREBUIE SĂ ȘTII

La sfârșitul lunii iulie 2023, Consiliul Uniunii Europene a acordat României derogarea de a adopta factura electronică obligatorie, decizia fiind aplicabilă pentru perioada 1 ianuarie 2024 – 31 decembrie 2026. Între timp, Ministerul Finanțelor din România a publicat un Proiect de lege prin care se solicită emiterea și raportarea obligatorie a facturilor electronice prin sistemul RO e-Factura (e-Invoice) începând cu 2024, pentru tranzacțiile între companiile stabilite în România.


Sfera de aplicare a soluției RO e-Factura este relativ amplă (tranzacții B2B, B2G cât și tranzacții realizate de nerezidenți), iar sancțiunile menționate sunt semnificative.

Cum vă putem ajuta?

Cu peste 18 ani experiență în raportarea statutară, IDS Consulting oferă o soluție E2E, care vă ajută în conformitatea cu cerințele ANAF referitoare la e-Factura. Soluția IDS oferă următoarele funcționalități:

Functionalități cheie

Cum Vă AJUTĂ?

OPTIMIZAREA PROCESULUI

Compatibilitate cu sistemele voastre interne

CONFORMITATE

Aliniați-vă cu cerințele statului și feriți-vă de amenzile nedorite

ECONOMISIȚI TIMP

Acoperim soluția completă RO e-Factura, pentru ușurința dvs

CONTROL FINANCIAR COMPLET

Primiți informații despre fluxurile de numerar preconizate, respectiv notificarea recepționării facturilor

DIGITIZARE

Fără costuri de imprimare, expediere și arhivare pe hârtie, totul disponibil într-un singur loc

Detalii tehnice esențiale

Flexibilitate în utilizare

Aplicația este proiectată pentru a fi compatibilă cu o gamă largă de baze de date, putând fi implementată cu ușurință pe orice sistem RDBMS modern.

Scalabilă

Aplicația este dezvoltată în Java și Spring Boot și se integrează cu ușurință cu baza dvs. de date.

Bazat pe Metadata

Majoritatea funcționalităților aplicației sunt configurate folosind metadate – modificările configurației pot fi făcute prin operațiuni SQL DML, fără a necesita modificări de cod.

Automatizare

Configurarea rapoartelor și integrarea automată cu instituțiile de reglementare (ANAF).

Securitate

Soluția este auditabilă, salvează loguri, monitorizează evenimentele interne.

Integrare facilă

Experiență îmbunătățită prin utilizarea API-urilor pentru integrarea cu ANAF sau prin definirea unor interfețe pe baza de fișier.

Interesat?
Hai să discutăm despre cum te ajutăm!

Data Management

Testing and Quality Assurance

Business Processes Management

Cloud Engineering

Program and Project Management

IT Operations

Technologies and Tool Stack

Scan the code